Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
Florbalový turnaj - Horní Planá
Matematická soutěž PANGEA
25
Florbalový turnaj - Horní Planá
Matematická soutěž PANGEA
26
Florbalový turnaj - Horní Planá
Matematická soutěž PANGEA
27
Masopust ve škole
Matematická soutěž PANGEA
28
SCHOOLMANIE
Matematická soutěž PANGEA
1
Matematická soutěž PANGEA
2
Matematická soutěž PANGEA
3
Matematická soutěž PANGEA
4
Matematická soutěž PANGEA
5
Matematická soutěž PANGEA
6
Matematická soutěž PANGEA
7
Matematická soutěž PANGEA
8
Matematická soutěž PANGEA
9
Matematická soutěž PANGEA
10
Matematická soutěž PANGEA
11
Prvňáčci na farmě
Matematická soutěž PANGEA
12
Soutěž o lese a lesnictví
Matematická soutěž PANGEA
13
Matematická soutěž PANGEA
14
Matematická soutěž PANGEA
15
Matematická soutěž PANGEA
16
Matematická soutěž PANGEA
17
Matematická soutěž PANGEA
18
Matematická soutěž PANGEA
19
Matematická soutěž PANGEA
20
Olympiáda z AJ na 1. stupni
Matematická soutěž PANGEA
21
Matematický KLOKAN na II. stupni
Návštěva knihovny
Předtančení Frymballetu
Matematická soutěž PANGEA
22
Matematická soutěž PANGEA
23
Matematická soutěž PANGEA
24
ICOS ve 4. třídě
Matematická soutěž PANGEA
25
Matematická soutěž PANGEA
26
Matematická soutěž PANGEA
27
Matematická soutěž PANGEA
28
Matematická soutěž PANGEA
29
Matematická soutěž PANGEA
30
Matematická soutěž PANGEA
31
Matematická soutěž PANGEA
1
Matematická soutěž PANGEA
Zubní prevence v 1. třídě
2
Matematická soutěž PANGEA
SOVIČKY - Mezinárodní den dětské knihy
3
Matematická soutěž PANGEA
4 5
Frymballet - Pardubická Arabeska
6
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality > Bezpečný internet 6. A, B

Bezpečný internet 6. A, B



Projektový den Bezpečný internet

Dne 1. 11. 2024 absolvovaly 6.A a 6.B projektový den na téma Bezpečný internet. V úvodu jsme si napsali pravidla semináře a potom jsme si v kolečku povídali o tom, jak trávíme čas na internetu, na sociálních sítích, jaké videohry hrajeme a podobně. Společně jsme si napsali, kdy je nám na internetu dobře a v jakých situacích ne. Následně jsme se rozdělili do skupinek, ve kterých jsme si podle scénářů připravili různé situace, které nás na internetu mohou potkat. Každá scénka měla dobrý a špatný konec a obecenstvo si určilo, jak dopadne. Společně jsme si po každé scénce povídali o tom, jak situaci správně řešit. Pokračovali jsme aktivitou ANO / NE, v níž jsme se dozvídali navzájem o našich zkušenostech z online prostředí. Na závěr jsme si vytvořili desatero pravidel bezpečného chování na internetu.

Třídní učitelky