Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1
Halloween 2024
Halloween u Soviček
Halloween v ZŠ
Projektový den v 5. třídě
2 3
4
Svatomartinský týden u Soviček
Bobřík informatiky 17.ročník
5
Svatomartinský týden u Soviček
Bobřík informatiky 17.ročník
6
Svatomartinský týden u Soviček
Bobřík informatiky 17.ročník
7
Svatomartinský týden u Soviček
Vzdělání a řemeslo 9. B
Bobřík informatiky 17.ročník
8
Svatomartinský týden u Soviček
Bobřík informatiky 17.ročník
9
Svatomartinský týden u Soviček
Bobřík informatiky 17.ročník
10
Svatomartinský týden u Soviček
Bobřík informatiky 17.ročník
11
Svatomartinský týden u Soviček
Bobřík informatiky 17.ročník
12
Bobřík informatiky 17.ročník
13
Bobřík informatiky 17.ročník
14
Bobřík informatiky 17.ročník
15
Bobřík informatiky 17.ročník
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
Olympiáda z ČJ
28 29
Rozsvícení vánočního stromu
Adventní jarmark a rozsvícení vánočního stromečku
30 1
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality > Projektový den v 5. třídě

Projektový den v 5. třídě



Datum konání:
1.11.2024

Projektový den na téma „Aktivní naslouchání“

Dne 1.11.2024 se na naší škole uskutečnil projektový den na téma "Aktivní naslouchání", kterého se zúčastnili žáci 5. třídy. Cílem tohoto dne bylo rozvíjet u žáků schopnost naslouchat a porozumět významu této dovednosti v různých souvislostech.
Program začal skupinovou prací, kde žáci diskutovali o tom, co znamená kaligrafie. Následně jim byla představena ukázka čínského kaligrafického písma, konkrétně znaku pro slovo "naslouchat". Žáci se seznámili s jednotlivými částmi tohoto znaku a jejich významem.
V další části programu žáci pracovali ve skupinkách a zapisovali povolání, u kterých je naslouchání klíčové. Tímto způsobem si uvědomili, jak důležitá je tato dovednost v různých profesích.
Na závěr každá skupina pracovala na jednom přísloví, ke kterému nakreslila obrázek a vysvětlila jeho význam. Tato aktivita nejenže podpořila kreativitu žáků, ale také jim pomohla lépe pochopit moudrost obsaženou v příslovích.
Projektový den byl velmi úspěšný a žáci si odnesli mnoho nových poznatků a dovedností, které jistě využijí i v budoucnu.

Roman Rozmánek


Projektový den jsme zakončili otázkami, na které jsme hledali odpovědi….

Kdy je těžké naslouchat?

Když vidím něco víc zajímavého, než mi ta osoba říká.     Zuzka

Když pracujeme na něčem těžkém.       Bětka

Proč děti někdy nenaslouchají dospělým?

Protože zrovna dělají nějakou jinou aktivitu, nebo je to moc nezajímá.    Ráďa

Protože ty věci už slyšely hodněkrát.      Katka a Štěpánka

Proč dospělí někdy nenaslouchají dětem?

Protože jsou do něčeho zamyšlený anebo když děti mluví dlouho tak už je to nebaví.     Luara

Unavuje nás to, nebo máme na práci něco důležitějšího.      Sabina

Protože nemají čas na to, co říkáme, mě většinou mamka říká, že jí to mám říct pak.

Protože zrovna mají důležitou práci.     Fanda