Hned ráno jsme se společně sešli v kroužku uprostřed třídy. Domluvili jsme si pravidla, která budou platit pro celý projektový den. A začala první aktivita. Pracovali jsme nejprve samostatně a pak ve skupině. Třídili jsme si informace o alkoholu, které už známe.
Další aktivita byla práce s textem, kdy jsme předvídali, jak příběh skončí. Dále jsme koukali na zajímavé video, kde vyléčená alkoholička mluvila o své závislosti. Vytvářeli jsme antireklamu.
Třetí hodinu nám paní učitelka četla starý indiánský příběh O hadovi, kdy jsme se zamýšleli nad tím, jak souvisí tento příběh s naším tématem. Vyzkoušeli jsme si také aktivitu ANO/NE, kde jsme svoje názory prezentovali tím, že jsme si stoupali ke kartičkám buď s ANO nebo s NE. Pak jsme znovu pracovali s texty a hledali nové informace.
Následovala písnička od Jarka Nohavici, na které jsme si ještě ověřovali škodlivost alkoholu zábavnou formou. V tělocvičně jsme si mohli vyzkoušet brýle, které navozují opilost a překonávali jsme s nimi opičí dráhu, to byla opravdu zábava. Na konci dne jsme si měli vytvořit desatero PROČ NEPÍT ALKOHOL a celé téma jsme tak uzavřeli.
7. B